Rješavanje tehničkih problema

Opis

Rješenja za razne teničke probleme na koje možete naići u radu sa programom.


Molimo vas da nam na ipos@ipos.hr dojavite sve nejasnoće iz ovih obavijesti kako bismo ih dopunili sa dodatnim objašnjenjima.


Tagovi (teme)

Sveukupno rješenja u bazi: 44

Grupa rješenja problema sa mrežnim radom

Kod pokretanja programa javlja se poruka "Neuspjela prijava na mrežu" i ne može se ući u program

Poruke mogu biti i "Ne može se pronaći ili konektirati nxServer" i dr.

  prijava na mrežu, ipos.ini, firewallid:0001
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017

Poruka greške: (Application.exe) has encountered a problem and needs to close ...

Problemi sa Administratorskim ovlastima, Firewallom, Data Execution Prevention (DEP), problemi sa pokretanjem na Windows Server OS-u i dr.

  firewall, DEP, nxserverid:0002
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  mrežni rad, nxserverid:0024
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
09.03.2017
  mrežni rad, remoteserverid:0003
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  writeshareid:0004
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  read-onlyid:0005
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  firewall, nxserverid:0006
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  ipos.iniid:0007
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  shortcutid:0008
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  clienttimeout, timeoutid:0009
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  diskid:0010
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  wireless mrežaid:0011
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  nxserver.exeid:0012
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  singleExeid:0013
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  nxServerException, nxserverid:0014
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  XP Homeid:0015
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  Read/Write pravaid:0016
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  prekoračena licencaid:0017
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  id:0033
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
02.01.2020

Grupa rješenja problema kod nadogradnje

Sigurnosna predradnja prije pokretanja nadogradnje

Prije nego krenete u traženje rješenja vašeg problema kod nadogradnje napravite radnje iz ovog naslova

  id:0045
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
11.10.2023

Problem sa EStrS.exe programom

Pri pokretanju programa za nadogradnju dobijete poruku "Greška kod pokretanja programa EStrS.exe"

  EStrS.exeid:0038
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.11.2017

Problem neprikazivanja identifikacijskog broja

Ako se nakon odabira programa knjigovodstvo.exe kojeg želite nadograditi u donjem lijevom dijelu program nije prikazao identifikacijski broj, uputa za zaustavljanje, deinstalaciju nxServer servisa

  identifikacijski brojid:0039
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.11.2017

Ne može se obrisati datoteka nxServer.exe

Ako ste ispravno pokrenuli program za nadogradnju, odabrali knjigovodstvo.exe kojeg nadograđujete, dobili identifikacijski broj i na webu generirali ključ za nadogradnju te pokrenuli postupak nadograđivanja, ALI u jednom trenutku dobili poruku da se ne može obrisati datoteka nxServer.exe

  nxServer.exeid:0040
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.11.2017

NexusDb nxSession: Name not unique in thi context

Nalazite se u programu za nadogradnju, update.exe, kod pozivanja programa knjigovodstvo.exe za pokretanje nadogradnje javlja se poruka “NexusDb nxSession: Name not unique in this context.”

  id:0041
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.11.2017

Upozorenje u vezi NLS-a (National Language Sistem)

Kod pokretanja programa update.exe dobivate poruku sa upozorenjem u vezi NLS-a (National Language Sistem) i ne možete ući u program

  NLSid:0042
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.11.2017

(Applicationname.exe) has encountered a problem and needs to close. ...

Kod pokretanja programa update.exe dobivate poruku "(Applicationname.exe) has encountered a problem and needs to close. ..."

  id:0043
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.11.2017

The process cannot access the file because it is being used by another process

Kod odabira instalacije za nadogradnju dobivate poruku da je datoteka nxTrans.cfg zauzeta od strane nekog procesa

  nxTrans.cfgid:0044
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
06.10.2023

Grupa ostalih problema

Problem kod ulaska u program

Prilikom pokretanja programa javljaju se poruke tipa: "Neuspjela prijava na mrežu! Kod greške: 20", "Access violation at address ...", "System Error. Code 87, The parameter is incorrect", "Problem sa sistem.prog datotekom!", i sl.

  ulazak u program, kodna stranica, code page, code 87id:0027
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
23.04.2018(zadnja promjena 20.01.2019)
  naši znakoviid:0018
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  arhiviranjeid:0019
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  arhiviranjeid:0020
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017

Problem kada je program zaključan i u probnom modu

Razni problemi kada je program zaključan i u probnom modu, kada je program registriran i otključan, a u statusnom redu i dalje piše da "Program nije za komercijalnu upotrebu" i računalo je zaključano.

  probna verzija, zaključano računalo, zaključana radna stanicaid:0021
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017

Nemogućnost prikazivanja Helpa (knjiga.chm) u mrežnom okruženju,"The page cannot be displayed"

Problem je prisutan kada se help.chm nalazi na mrežnoj putanji ili UNC name, u tom slučaju za određeni naslov u sadržaju može biti blokran prikaz teksta. Problem možete djelomično zaobići i tako da help.chm kopirate u neki drugi direktorij koji nije mrežni, ili možete otvoriti help na www.ipos.hr.

  helpid:0022
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017
  region and languageid:0023
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
08.03.2017

Poruka kod pokretanja programa u vezi NLS-a

Kod pokretanja programa dobivate poruku sa upozorenjem u vezi NLS-a (National Language Sistem) i ne možete ući u program.

  NLSid:0025
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
22.08.2017

Zastoj kod otvaranja tabelarnih prikaza

Rješenje ako primjetite zastoj rada programa kod otvaranja tabelarnih prikaza sa eksternom dokumentacijom

  tabelarni prikazi, zastojid:0028
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
13.01.2019

Problem otvaranja direktorija kod doregistracije programa

Uzrok problema ako ne možete otvoriti direktorij sa registracijskom datotekom za doregistraciju programa

  doregistracija, registracijska datotekaid:0029
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
11.02.2019

Problem sa konfig datotekom

Greška prilikom čitanja iz konfiguracijske datoteke! Sistemska poruka (TApplication:NexusDB: : Table does not exist. Root table "konfig" not found [$2728/10024])

  konfig, ta1Konfigid:0030
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
14.04.2019

Problem kada nedostaju neki podaci nakon prijenosa na novo računalo

Kod kopiranja podataka na novo računalo ulaskom u program nedostaju podaci u nekim tabelama

  prijenos, nedostaju podaci, novo računaloid:0031
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
10.06.2019

Problem sa ta1Konfig datotekom

Prilikom ulaska u program javlja vam se sljedeća poruka greške: "Greška prilikom čitanja iz konfiguracijske datoteke! Sistemska poruka (TApplication:ta1Konfig: Cannot perform this operation on a closed dataset)"

  ta1Konfig, konfigid:0032
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
31.07.2019

Problem kod eksporta izvještaja u PDF i druge formate

Problem kada se u PrintPreview prozoru ne može spremiti izvještaj u PDF ili neki drugi format. "Poruka u programu: "Direktorij za spremanje privremene datoteke ne postoji na disku, kreirajte ga ili odaberite drugi:" Istodobno kada se mišem pozicionirate iznad tipke "PDF Export" prikaže se tekst: "Exportiraj PDF dokument ... Test.pdf", dakle nije navedena putanja direktorija.

  PDF, eksport, PrintPreview, izvještajid:0034
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
26.01.2021

Problem neispravno upisane putanje do eksternih dokumenata

Prilikom ulaska u program javlja vam se sljedeća poruka "Neispravno upisana putanja u postavkama do eksternih dokumenata! npr. D:\Ipos\Ipos knjigovodstvo ..."

  eksterni dokumentiid:0035
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
23.02.2022

Poruka greške kod pokretanja programa: TheTransaction was corrupt due to an earlier failure

Prilikom pokretanja programa u mrežnom modu, a nakon nekih problematičnih radnji, javlja se poruka Iposa: Ne može se pronaći ili konektirati na nxServer. Provjerite da li je pokrenut nxServer. Sistemska poruka (Tfm1010002DataServer:NexusDB:nxSession: The Transaction was corrupt due to an earlier failure. No commit took place. You need to rollback this transaction. [$3C53/15443])

  transaction corrupt, rollbackid:0036
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
29.11.2022

Problem sa otvaranjem Ipos XML eksportiranih izvještaja u MS Excelu

Kada se eksportirani izvještaji iz Ipos programa u XML formatu kao što je npr. "Financijsko > Izvještaji > Bruto bilanca (XML) (graf)" i slični pokušaju učitati/otvoriti u Microsoft Excel programu javlja se greška u Excelu.

  XML eksporti, excel problemid:0037
Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
05.07.2023